Gå til innhold

Når vasker dere babyklærne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet frem det jeg har av babyklær fra sist, og tenkte å få vasket det jeg har og lagt det i poser i skapet. Synes dere det er for tidlig å vaske det nå? Var i grunnen for å få litt oversikt over hva jeg har, og for å få det på plass i skapet. Det ligger jo tross alt pakket inn helt til babyen kommer. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten i uke 24...:)

Skrevet

Heia!!

jeg kjøper alt mulig allerede og vasker det. Vet ikke hvorfor jeg gjør det da det må vaskes igjen senere...

Men jeg tenker å vaske det rundt 3-4- uker før babyen kommer. I tilfelle den kommer to uker før termin:) Never know... Om alt går bra da:)

Lykke til i siste halvdel av svangerskapet!!!

Skrevet

kanskje litt tidlig...?? Jeg tenkte på det samme i går. Jeg fant frem de gamle fra forrige svangerskap, men i dag bestemte jeg meg for å utsette det til jeg er ca i uke 32-34.....da føles det så mye bedre med nyvasked klær liksom...... sikkert ikke farlig om du gjør det nå.....det er jo så fristendde å bare få alt i orden..... Jeg er ikke så langt på vei som deg da men......19 uker.... :)

Skrevet

jeg har også vasket litt, men det er fordi jeg ville ha en oversikt over hva jeg har.. ;) Har lagt d bort i skapet på babyrommet. Kommer til å vaske det igjen 3-4 uker før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...