Gå til innhold

veldig teit men.. men til dere som er ute og dater..

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har nettop truffet en fyr.. eller dater noen, pleier dere å sende sms ofte eller.. venter dere på han skal sende først eller ? vi har sendt mld.. men vil liksom ikke være den første som sender melding og tar intativet.. hva synes dere man burde gjøre.. ?? hvor mange dager vente osv..

ja jeg føler meg som fjortis som spør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he, ikke dumt sp mål det! Jeg dater eksen min, og han er av natur initiativløs på det området....den gangen vi ble sammen måtte jeg ringe kompisen hans for å finne ut om han likte meg i det hele tatt! Så siden jeg vet dette om han, så vet jeg at jeg må være den aggressive så da sender jeg mld når jeg vil jeg :) Men er det en "ny" fyr, så hadde jeg vært litt mer forsiktig. ville nok sett an hvor mye han tar kontakt osv. Men jeg er litt rett frem av meg og man må jo vise at man er interessert også! Hvis begge sitter og venter på at den andre skal ta kontakt så skjer det jo ingenting ;o) Lykke til!!

Skrevet

hehe jeg skjønner, vi har sendt mld en del og litt etter forrige gang vi traff hverandre.. var sist med ham igår tidlig så.. vi sendte mld da og jeg hadde glemt noe hos han så sa han jeg kunne hente det neste gang, vi pratet mye om hva vi skulle gjøre neste gang.. så sist var det jeg som tok intinativet til å treffes.. men han sa jeg skulle sende mld når jeg kunne treffe ham igjen.. men vet ikke helt hva jeg gjør bare sitter og venter på mld fra ham liksom.. j

Skrevet

Før sendte jeg aldri mld først å spilte altfor hard to get.. det har jeg slutta med nå. Er en fyr jeg har noe på gang med nå, å jeg sender ofte mld først eller ringer, det samme gjør han, så det går begge veier.

Vi snakker sammen nesten hver dag, enten over tlf,msn eller sms. Å ser hverandre ca 2 dager i uka eller noe. Har kjent hverandre i ca 2mnd nå å kyssa første gang i helga...hihi.. han bare:; "ja det var på tide" hehe ville ikke la det gå for fort, men innrømmer at 3mnd var kanskje litt lenge å dra det, men jeg syns det skjedde akkurat på riktig tidspunkt.

Syns du skal ta å sende mld først jeg :) han jeg styrer med nå sa at jenter som ikke tar kontakt av eget insinativ gidder hvertfall ikke han å satse på, for det lyser bare ut at jenta egentlig ikke er interessert. Prøvde å si at vi som regel er interessert men han sa at da hjelper det ikke å vente på at gutten alltid skal sende mld eller ringe først.

Så vær litt tøff nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...