Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei Vi har ei jente på 9 mnd nå. Og har tenkt på å bli prøvere snart Er det får kort tid. HAr sjøl 15 års mellomrom med min søster og ønsker ikke dette med mitt eget barn.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg har også lyst på to tette, og vil ikke ha mer en 3 år i mellom. Det er maks! Helst 2- 2,5:) Gutten vår er 11 mnd, og jeg er kjempe verpesjuk:) Hvis dere er klare for en til, så synes jeg ikke det er for kort tid:) Lykke til med prøvinga:)
Heidi80 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 HEI! Jeg var gravid på nytt da sønnen min var 13 måneder, han er 19 måneder nå. Jeg skal ha i slutten av November. Fin alder mellom dem men du må passe på at du orker, for jeg har aldri vært så sliten noen gang, ofte følt at dette greier jeg ikke men man gjør jo selvsagt det. Bare pass på at kroppen din har krefter nok og at du føler deg klar
Minima Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hei, vi er prøvere igjen. Vi ville ikke ha to tette, kanskje fordi vi selv begge vokste opp med storesøsken som var 4 år + eldre, dessuten pga av studier og finansiell situasjon. Vil dessuten nyte og følge eldstejentas utvikling mest mulig, og leve litt fleksibelt (noe jeg føler går an med ett barn men at det er mye mere stress med to små!) Men der er vi jo alle forskjellige, noen vil gjerne bli fort ferdige med småbarnstiden, eller er opptatt av at søsknene kan leke mye sammen. Lykke til med prøvingen, gjør det dere føler for. Syns ikke det er spesielt tett for dere, nei.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Synes dere skal prøve når dere er klare for det og ikke tenke på hva andre tenker på. Vi har en sønn på 6 år og en småttis på 3 mnd og vi har bestemt at vi skal prøve allerede nå. Skjer det så skjer det, og skulle jeg ikke bli det, så får vi kjøpe noen eggløsningstester over jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå