Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som feiler meg, jeg har ei jente på 9 mnd eer sjøl 19 år. Så jeg er jo litt tidlig ute. var den første av vennene mine. Men nå har samboerens venner beynt å få barn 3 stk er nå gravid. Og jeg hater det. Vill ikke se dem eller være med på sykehuset. Og jeg vill så gjærne ha en till nå. Men samboeren er litt usikker. Jeg vill ikke være så sjalu.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har kanskje fått masse oppmerksomhet pga du er den første i venneflokken med baby? Da er det kanskje ikke så lett å venne seg til å dele på oppmerksomheten? Du får prøve å tenke gjennom hvorfor du reagerer som du gjør, og ta tiden til hjelp. Det går sikkert over :)

Skrevet

Det er ikke noe uvanlig reaksjon. I 9mnd fikk du masse oppmerksomhet. I den første tiden etter fødsel får en og en del oppmerksomhet. Men så er det bråstopp. Spesielt når det som i ditt tilfelle andre i nær omkrets som blir gravide. Da får de all oppmerksomhet. Mange mødre med spedbarn griper seg i å kikke misunnelig på abdres store mage. Det er bare helt normalt. Du får prøve å fokusere på det positive. Ikke glem at det er du som har den som vil være først ute med alt ;-) Kanskje de andre etterhvert vil komme til deg og spørre om ting. Det er jo du som har mest erfaring av dere på det området. Og det er slett ikke umulig at noen av de andre er misunnelig på deg, som allerede har en liten :-)

Skrevet

Tusen takk får bra svar. Skal prøve å tenke på det godt. :) Og ja kansje dem kommer til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...