Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Å Herregud :-D Så klart! Hva trodde du kanskje? Folk er forskjellige, vet du.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 du må skjønne det at om man røyker hasj en gang i blandt betyr det ikke at man skal begynne med meth! det er et ekstremt dop. hasj er faktisk mer likt alkohol og tobakk, selvom dere som ikke vet så mye om det nekter å innse det. å si at vi som røyker hasj en gang i blandt kommer til å ende opp sånn er som å si at de som tar seg et glass rødvin en gang i blandt kommer til å ende opp på gata og drikke rødsprit.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Hvem snakker du til nå? Hun som faktisk er RundLurt? og ikke bare heter det eller Annie?
mamma_til_2 _snart :) Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Men hasj er jo det farligste stoffet, for det stimulerer lysten på noe mer. Ta dere en tur på plata og spør hva dem begynnte med, og hva dem angrer mest på. For tar du først steget ut med hasj er det så lett å gå videre..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Ta deg en tur på AA, og hør hva de begynte med.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 De så ikke ut som de hadde det særlig bra i utgangspunktet heller RundLurt? :-D
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Det har ikke HI tenkt så mye over. Hun sluker propaganda rått til frokost som alle religiøse gjør.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er rusmisbruker, men har ikke rørt stoff på 6 år. Har en nydelig datter og en samboer som aldri har rørt noe. Ingen kunne tro at jeg har et slikt liv bak meg, men det har jeg altså. Dårlige valg, mange tilfeldigheter og lette utveier førte meg inn i det livet. Jeg vet enda ikke når jeg tok valget som førte meg dit, men jeg vet veldig godt når jeg tok valget som førte meg ut av det! Så tenk deg om Hi, tror du noen velger å bli rusmisbrukere? For mange er det snakk om en bråte med dårlige alternativ å velge mellom. At vi må ta konsekvensene for egne handlinger er klart, men tror du at de er enkle? Har du noengang tatt et valg som du må "betale" for resten av livet??
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Jeg syns ikke du bør ta deg nær av dette innlegget. RundLurt? er en gjenganger på kranglesiden, og hun har en bastanthet og blikk for nyanser på nivå med en 16-åring. Hun finner sikkert ut av det selv en gang. I mellomtiden kan vi heller more oss på hennes bekostning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå