Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 jeg er i uke 16 nå og er bekymret for at ikke barnet lever, siden jeg ikke kjenner noen ting. vet det er for tidlig å kjenne noe enda, men føler meg ikke gravid. er det flere som har det sånn ?
Gjest Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 hei hei! AKKURAT som eg skulle ha skrevet det selv... jeg har fortsatt samme følelsen. Begynte på 18.uke i dag og har ikke kjent noe liv enda.Har til og med hvert på UL en gang (privat) og hørt hjertelyd og da var det liv som bare det.. men sitter med følelsen av at "er det liv inni der??" men jeg tror vi bare må ta det med ro. Skal på ord. UL neste uke jeg.. gleder meg men syntes d er skummelt også.. kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg til å kjenne liv..
22.12.2009 Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg går inn i uke 20 nå og jeg kjente først liv her for en uke siden, så det kommer nok
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 ok.egentlig litt godt å høre at det er flere som føler det sånn og at det ikke er bare jeg som er gal .. ) jeg var på privat ul i uke 11 og da så jeg jo babyen som lå der og var veldig aktiv, hjerteslagene hørte jeg også. legen sa at alt så fint ut og at det så ut som det ville gå bra. men likevel får jeg denne følelsen at det ikke er noe der. men jeg må slutte med det. ikke bra å bekymre seg hele tiden.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Ikke bekymre dere, jeg kjente ingenting før i uke 22 jeg....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå