Gå til innhold

et lite "dilemma"

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har et lite dilemma. når man ber noen i et bryllup ber man vel alltid med følge?! saken er at kjæresten til noen av venninnene mine kjenner jeg knapt og har ingen kontakt med. føles rart at vedkommende skal komme i mitt bryllup hvis noen skjønner. hvordan gjør man dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ber med følge selv om vi ikke har sett personen før

Skrevet

Vi har gjort det sånn at hvis det er kjærester de har hatt i laaaaaang tid,så har vi invitert de. Eller hvis de er sånne personer som ikke hopper inn og ut av forhold. På vennesiden har det ikke vært noe problem,men sambo har to fettere som har dame. Vi har invitert dama til den ene,for han er en sånn person som ikke introduserer kjæresten sin hvis ikke det er seriøst. Vu inviterte ikke den andre sin kjæreste fordi vi kan invitere "Pia" og så kommer "Kristine",hvis du skjønner hva jeg mener... Man kan ikke invitere følge når man ikke kan være sikker på hva man skal skrive på bordkortet..

Skrevet

Vi har også invitert kjærestene til et par av kameratene til sambo som vi aldri har truffet.

Skrevet

Vi inviterer med følge om vi kjenner vedkommende. Vil ikke ha fremmede i bryllupet vårt.

Skrevet

Vi inviterer også med følge:) selv om det er mennesker jeg ikke har truffet en gang, har jeg ingen problemer med det.

Skrevet

Vi har satt et skille ved kjærester og samboere... ble for komplisert ellers, og en grei løsning. Inviterer derfor bare med følge dersom de er samboere.

Skrevet

I mitt bryllup kommer det gjester jeg ikke har hilst på en gang... følget til kamerater av min samboer for eks.

Sånn er det jo bare, og såklart vi inviterer med følge dersom de har kjæreste =)

Skrevet

Vi har invitert med følge hvis de har vært kjærester lenge. Det kommer et par stykker som vi ikke har hilst på før..

Skrevet

Jeg kjente ikke brudeparet, det var en barndomsvenn av samboeren min som skulle gifte seg. (Vi var samboere da.) Føltes veldig rart å være invitert, men gikk og per i dag er vi alle nære venner. Ble en fin begynnelse på vennskapet ¨å få møtes slik.. Synes su bør ha skille mellom samboere å kjærester, spesiellt om du ikke kjenner kjærestene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...