Tamline Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Var hos JM i dag, og fortalte at jeg har hatt sinnsykt mye kynnere nå, og de er litt vonde. Det murret litt i magen i går kveld, og det stikker liksom inn ifra magen og ned i skjeden. Hun ringte føden om det, men vi ble enige om å bare vente å se, for de stopper ikke en evt fødsel nå uansett. Er 34+1 i dag. Etter timen hos JM var jeg på do, og da lå det litt slim i doskåla etterpå. Den var litt hvit/gul og tykk, nesten som tykk utflod. Kan dette være slimproppen, og bør jeg i tilfelle ringe JM om det?
roru Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Det kan jo ha vært slimproppen, men så lenge det ikke blir noe mer enn litt murring, ville jeg tatt det med ro. Når du kjenner det begynner å ta skikkelige tak og jevne, kan du begynne å gjøre deg klar. Hos meg har det alltid startet med at vannet har gått, men jeg har fått klar beskjed om at når fødselen er igang, merker jeg det... Lykke til!
Tamline Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 dytter denne jeg...kanskje noen har opplevd det samme?
@nita+Sebastian Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Synes det høres ut som slimproppen ja )
Singelmamma og banden Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Det kan godt ha vært slimproppen ja, men den kan gå uker i forveien, så bare å vente og se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå