Gå til innhold

knekkelyd??

Mammatiltoskatter* spire 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler meg dum som spør om dette og siden jeg aldri har sett eller hørt andre nevne noe om dette føler jeg at jeg må være eneste:S I de siste fem dagene har jeg en gang for dagen hørt en merkelig knekkelyd fra magen.Eller kanskje det kan beskrives som en enkelt bobleplastboble som sprekker. Det gjør ikke vondt men jeg bare lurer på hva i all verden dette er for noe?!:S har jo bare hørt det en gang for dagen,ikke vondt og lyden har kommet fra forskjellige steder mener jeg..har kommet i forbindelse med at ungen beveger på seg også.. merkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer visst av at leddene til babyen knekker innimellom... har hatt det noen ganger jeg også og husker godt hvordan ledd "knakk" når storebror var baby...

Skrevet

det er mange som spørr om det der..og jeg har fått med meg at det har noe med at vannet kan gå...mange har sånn lyd før vannet går da..

Skrevet

ææ..det hørtes jo litt skummelt ut? gikk alt bra me ungen din?altså ledd og bein var i go behold liksom??

Skrevet

Hehe, dette er helt nomalt... det "knekker" i babyledd fra tid til annen. Ikke none unormalt eller farlig med det =))

Skrevet

mmja.. men jeg er i uke 31 nå da og noe vann har ikke gått enda:)

Skrevet

=) puh, tusen takk;)

Skrevet

knekkelyd hørte jeg også sist gang jeg var gravid, syntest det var skummelt å høre. Men det var lyd fra leddene til jenta... ble en velskapt frisk unge som i dag 10 april er 11 år!!! skal bli storesøster igjen i juni:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...