MissiCippi Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Flere som sliter med kynnere etter sex? Det blir rett og slett plagsomt!! Og jeg er bare 20 uker på vei... (med nr. 3..).. De to første fødslene satte i gang etter en runde i høyet (men da var jeg 39 uker og moden!!), men nå er jeg redd for at våres festlige aktiviteter kan utløse noe som ikke bør sette i gang før om 17-18 uker! Andre som her erfaringer om dette?
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Jeg får også altid kynnere etter sex, selv om det bare er en kjapp en. Virker som at det at han kommer inni meg er det som gjør susen, for det er ikke like kraftig dersom jeg ordner meg på egenhånd. Er ikke så redd for at det skal sette i gang for tidlig fødsel, siden kynnere er normalt uansett. Får også kynnere hvis jeg må småløpe (etter bussen f.eks) eller kaver for mye med å snu meg i senga. Uansett går de alltid over etter max 10 minutters tid. jeg er 22 uker på vei med min første baby i dag, faktisk
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg hadde alltid kynnere etter orgasme i mitt forrige, svanger skap. Det var ikke noe problem. Nå merker jeg det bare innimellom.
Lille Kamille Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Det er ganske vanlig å ha dette. Så lenge de gir seg i løpet av en time er det ikke farlig. Legg merke til om de er regelmessige. De kan i såfall gå over til rier. Det skjedde med med forrige gang (uke 26). Jeg ble lagt inn på sykehuset og de klarte å stoppe det, men lå innlagt i tre uker og ble sykemeldt resten av svangerskapet. Fikk forbud mot sengeaktiviteter. Da vi prøvde oss på det igjen når jeg var i uke 38 fødte jeg i løpet av et døgn. Har mye kynnere denne gangen også, men vi har ikke fått sex-forbud ennå, men jeg er blitt bedt om å følge nøye med på om kynnerne bli regelmessige.
MissiCippi Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Hm.... Som jeg fryktet.. Mine kom også i løpet av døgnet etter en liten hyrdestund.. Får ta d opp med jordmor på neste undersøkelse! Takk for innspillet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå