♥sjiga♥ Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 huff og huff lillefis har fått øyekatar ser det ut som. da må vi ta en tur til legen å få dråper.
Omr Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Hvis babyen ikke er rød på det hvite i øyet, ville jeg ha dryppet med mm, og tørket godt bort verk. La barnet blunke noenganger med mm inne på øyet, før du tørker bort det som er til overs. Husk å bruke ren kant på papiret hver gang du tørker - dette er veldig smittsomt. En fordel å slippe øyedråper, så du børe prøve dette først. Hvis du ikke har mm; bruk saltvann (øyedråper eller nesedråper - de inneholder det samme). God bedring;)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 *stargate* Hvorfor er det en fordel å slippe øyedråper??? er det antibiotika i de?
♥sjiga♥ Skrevet 10. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2007 Stargate tak for tipset. hvor lang tid må jeg dryppe øyebadevann. har mistet mm så får ikke ut noe serlig men skal prøve. hvor ofte bør jeg dryppe sprute? vasker bort puss med øyebasevann ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå