Kufiolilla Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Synes jeg har blitt annerledes i ansiktet siste ukene jeg :o/ Har liksom blitt en anelse "kvapsete" og ser litt eldre ut...! Er dette pga vann i kroppen eller noe, eller har jeg rett og slett stappet meg med for mye godter i det siste? Har blitt litt mye søtt siste to ukene pga noen bursdager og påske... Men har ikke gått opp noe særlig i kg...?
@nne p@ l@nne Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Kan nok være at du har fått litt vann i kroppen ja. Det synes jo ofte godt i ansiktet det.
*dragonfly* Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg føler også på dette.....kjipe greier..... Jeg har ikke lagt på meg så mye og ikke har jeg noe særlig vann i kroppen heller.........Vi får glede oss til ungen skal ut og vi kan bli oss selv igjen.....
Love my kidz Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Sånn synes jeg at jeg også er blitt.. Føler meg skikkelig stygg altså, tror jeg skal ta sol eller smøre meg med selvbruningskrem og se om jeg blir finere da.. Ser jo konstant trøtt ut! (Noe jeg egentlig også er da...)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 du venter kanskje ei jente da?? for det sies at jentene "stjeler" skjønnheten fra sin mor
Kufiolilla Skrevet 10. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2007 Godt å høre at det er fler!!! ikke så moro dette her, magen får nå bli som den vil, men ansiktet vil jeg helst skal forbli uendret... Kjennes ikke ut som jeg har så mye vann i kroppen, men...? Er en av de som får vann i kroppen før mensen, da har jeg følt meg som en ballong, men aldri i ansiktet... Men kan jo hende at jeg ikke har tenkt så mye over det når det bare har vært snakk om to-tre dager. Kanskje det er en jente der inne ja, som stjeler skjønnhet ;o) Innbiller meg jeg venter gutt, eller gutt OG en jente... tenker fælt på tvillinger da symfysemålet mitt ligger over det skraverte feltet t.o.m. Skal på ultralyd om en uke, da kommer kanskje sannheten for en dag angående dét... Eller så begynner jeg bare å likne på en MAMMA @ *fnis* Er 28 år og har hatt et VELDIG ungt utseende hittil...
minime<3 in belly Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Syns det høres ut som du bærer en jente i deg... he he... det er jo et "ordtak" som sier at hvis man skal ha jente så "stjeler" jenta skjønnheten fra moren sin... he he Så du får jo vente å se.
Fabelaktiv Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Søren - jeg er like pen jeg (haha) blir gutt da.. neida, gøy m en av hver
bellamamma Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 hihi - samme her... og jeg onsker meg skikkelig ei jente denne gangen. Har en gutt fra for og skulle gjerne hatt en rosa bylt i vogna )
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Spesielt nesa på meg. Har fått større nese i hvert eneste svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå