Gå til innhold

Føde i Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal føde i Fredrikstad i mai? Ser at det er mange her inne med termin i mai og lurer på hvor mange som hører til SØF. Jeg har selv termin 16. mai og gleder meg masse til å treffe jenta vår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp=) Jeg har termin 17 mai og skal føde i Fredrikstad!! Kanskje vi sees der:p

Skrevet

Så bra:) Jeg hadde håpa på å være ferdig til 17. mai, men gikk over med 9 dager på første mann. Så det er vel ikke noe vits å håpe på det :)

Hadde vært morro og være i byen med vogn og ny baby 17 mai da..

Skrevet

Håper også å gå i byen 17.mai, uten magen og med vesle prinsessa i vogna=) Fikk akkurat på termin sist, så hadde ikke forundra meg om ho holdt seg inni her til dagen:p

Skrevet

da håper jeg vi begge er ferdige til 17. mai. Lykke til !

Skrevet

Får tro det!! Takk og lykke til du også=)

Skrevet

hei..jeg har termin 27 mai og skal føde i fredrikstad..men mine små kommer før den 13..så jeg har ikke gravidmage på 17 mai hvertfall..jess..hehe..

Skrevet

jeg skal også føde i fredrikstad,bor på kråkerøy.

har termin den 8 mai,men håper hun tulla vår kommer litt før;)

Skrevet

Jeg venter også en jente og har termin 12 mai og skal føde i Fredrikstad:-)

Har født der før og var veldig fornøyd, kjempe snille alle som jobbet der og helt perfekt og ha enerom med eget bad:-)

Skrevet

Jeg skal føde i fredrikstad og har termin 6.mai... Kan jo gå helt til den 20. før jeg settes igang, så er jo mulig jeg er der på den tiden.. :-)

Skrevet

Var innom sykehuset der for et par dager siden på sjekk og da hørte jeg bare i forbifarten de som jobbet der snakket om en som skulle settes i gang på overtid, og da snakket de om at de ikke lot folk gå mer enn 11 dager over tiden...?

Noen som vet noe om det? Kan hende jeg tok feil, men det hørtes sånn ut, men glemte og spørre noe mer om det..

Skrevet

jeg ska føde i fr.stad, har termin i morra, men ser ikke ut som det skjer noe nå akkurat men...

gleder meg masse til å se lillemor=)

Skrevet

Hei!

Skal føde i Fr.stad jeg også. Har termin 1. mai.

Er det noen av dere som har bestemt dere for/vet hvilken avdeling dere skal føde på?

Skrevet

Jeg skal føde i Fredrikstad, har termin 21.mai:)

Skrevet

Jeg skal føde på B7.Terminen er 5.mai, men tror set vil skje noe før. Er annengangs. Var innom der en tur natt til mandag, pga av rier( som self ga seg) .

Skrevet

Er rett og slett litt surrete om dagen og husker ikke dette med avdelinger selv om jeg vet at jeg har snakket med jm om det... Har du søkt på B7 på forhånd eller tar du det når tiden er inne? Har selv sagt nei til å være med på den undersøkelsen om de ulike avdelingene fordi jeg vil være sikker på å komme på B7(det husker jeg...), og jm har skrevet opp tlfnr. direkte til B7 på helsekortet mitt. Er jeg registrert der da tro?

Gullfiskhukommelse...

Skrevet

Hei =)

Jeg skal føde i Fredrikstad. Har termin 25.Mai, men håper at det skal skje noe før... =)

Vet ikke hvilken avd jeg skal inn på, for jeg er med på den mor-barn undersøkelsen deres....

De to englene jeg har fra før er født på sykehuset i Gjøvik, så jeg vet veldig lite om Fredrikstad sykehus, men har hørt veldig mye positivt da!

Gleder meg hvertfall =)

Skrevet

jeg skal føde på B3..er kjempe fornøyd med avdelingen og sykehuset..har jo vært der en del ganger alt..

Skrevet

Jeg har ikke termin før 5 juni, men regner med å føde i slutten av mai, har mens-termin 24 mai, var iallefall slik sist jeg fødte at mens-termin stemte mer enn UL-termin..Dessuten er jeg diabetiker, og blir da muligens satt igang før tiden.. Skal føde på B3.. :)

Skrevet

Heisann! Jeg har termin 17. mai og skal føde på Fredrikstad. :) Har født der en gang før og jeg var kjempe fornøyd. :)Håper jenta våres kommr før tiden jeg da :)

Skrevet

Jeg har ikke søkt spes om B7. Jeg ytret et ønske om det, da jeg har gått til samtaler på Morgenrøden. Dessuten vil jeg ha minst mulig "sykehus-følelse" , og fant ut at B7 passet meg best. Siden jeg ikke hadde behov for smertestillende ved forrige fødsel, regner jeg med at det skal gå bra uten denne gangen oxo. Det er en kjempefin avdeling :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...