Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har igjen 5 uker til termin.. Og er helt utslitt!! Har en sønn fra før, ikke sammen med pappaen hans, var ikke voksen nok.. Og pappaen til prinsessa i magen dro jeg fra i Januar pga han heller ikke er voksen nok... Så sitter jeg her da, med en aktiv 3-åring og venter og venter på vesla.. Har ikke grini en tåre siden jeg dro i Januar... Og i går kom ALT... Hva har jeg gjort for å fortjene å sitte her alene med to unger?? Begynt å bli kjent med en gutt.... Og han er så utrolig god mot meg, men jeg er så redd for å bli såra... Og jeg vet jo ikke hva han vil heller... Terminen jeghar fått stemmer ikke.. Det er jeg sikker på!!:P Og tanken på at jeg kanskje må gå "over" i 1mnd er for jævlig..

Godt å få det ut=) Kom gjerne med oppmuntringer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

sender deg en gooooooo klem...

det hørtes veldig tøft ut.. du er en strek jente tror jg. og du kommer til å klare det helt fint med to små..

jeg er har 6 uker igjen og er ikke sammen med barnefaren heller, der i mot er meg og xèn sammen igjen..men jeg er og som deg redd for å slippe han helt inn, men stol på at han er gla i deg og bryr seg om deg. Tenk at han falt for deg mens du var gravid, ingenting sier vel mer kjærlighet enn det spør du meg. det blir nok litt tøft i begynnelsen når beibisen kommer... men dere klarer dere igjennom det dersom derer er tålmodige med hverandre og stoler på hverandre. ¨

men det er dårlige og gpde dager.. det tar mer og mer på jo nermere termin tiden kommer..

men stå på.. du klarer dette..

klem klem klem

Skrevet

hei:) høres ut som en lei situasjon...

men må bare si at d siste jeg hadde tenkt på om jeg satt høygravid,var å stifte bekjentskap eller innlede et forhold til enda en ny mann. bli ferdig med fødsel å nyt tiden med babyen før en ny mann skal få komme mellom:)

Skrevet

Nei nei... Skal ikke involvere meg med noen enda!!! Det er jeg ikke klar for... Har bare snakka sammen, ikke møtt han... Synes det er så ille at en anna kan være så god mot meg, når ikke en gang pappaen til vesla bryr seg..

Skrevet

kanskje pappaen er redd for det som skal skje? kan jo være att han forandrer mening når babyen har kommet:) mange av de mannfolka tro meg... det går nok bra skal du se:) lykke til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...