Gå til innhold

Babysvømming i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan det fungerer på babysvømming? har hørt at en ikke skal dusje barnet før en skal i vannet. Hvor lenge før møtte dere opp og hvor lenge varte det? vasker dere barnet i dusjen etterpå eller er det badebaljer å låne? likte barna seg første gangen? hvordan er garderobesystemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan svare deg jeg :-)

Vi har nettopp avsluttet et ti-ukers kurs på Pirbadet. Babyen elsker det! Han var ca 3 mnd første gangen, og han ble ikke redd eller noe da vi gikk uti vannet, bare store øyne :-) Babyer trenger ikke dusje før de går uti bassenget, bare ha på svømmebleie. De får du kjøpt i vanlig butikk (billigere), men også neppå Pirbadet. Jeg brukte ikke å dusje babyen etterpå, bare tørke han godt og kle på han og sette han i setet, så sovner han der, mens jeg evt dusja (dusja oftest når jeg kom hjem, i fred og ro). Kan ha med bilsetet inni dusjrommet hvis du ikke vil gå fra han i garderoben. Vi brukte å komme dit ca ett kvarter før det begynte, og da hadde vi passe god tid.

Selv om pappan var med, brukte jeg å ta babyen selv i garderoben, så jeg fikk øvd meg på å være alene, i tilfelle pappan ikke kunne bli med en gang.

Hver time varer tre kvarter.

Etter at kurset er ferdig har vi vært i Pirbadet flere ganger "på egen hånd",det går like bra.

Skrevet

er dette varmebassenget åpent for alle ellers?

Skrevet

Hlsebadet er åpent for alle når det ikke er timer der, man kan sjekke på pirbadet.no for å se når det er timer der.

man kan også ta med vognen inn i pirbadet hvis man tar på plastikk på hjulene(slike man tar utenpå skoene)

Skrevet

Anonym: Hva mere lurer du på? Regner med det er mere siden du dytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...