Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Er det noen som vet hvordan det fungerer på babysvømming? har hørt at en ikke skal dusje barnet før en skal i vannet. Hvor lenge før møtte dere opp og hvor lenge varte det? vasker dere barnet i dusjen etterpå eller er det badebaljer å låne? likte barna seg første gangen? hvordan er garderobesystemet?
ble-mor-i-fjor Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Kan svare deg jeg :-) Vi har nettopp avsluttet et ti-ukers kurs på Pirbadet. Babyen elsker det! Han var ca 3 mnd første gangen, og han ble ikke redd eller noe da vi gikk uti vannet, bare store øyne :-) Babyer trenger ikke dusje før de går uti bassenget, bare ha på svømmebleie. De får du kjøpt i vanlig butikk (billigere), men også neppå Pirbadet. Jeg brukte ikke å dusje babyen etterpå, bare tørke han godt og kle på han og sette han i setet, så sovner han der, mens jeg evt dusja (dusja oftest når jeg kom hjem, i fred og ro). Kan ha med bilsetet inni dusjrommet hvis du ikke vil gå fra han i garderoben. Vi brukte å komme dit ca ett kvarter før det begynte, og da hadde vi passe god tid. Selv om pappan var med, brukte jeg å ta babyen selv i garderoben, så jeg fikk øvd meg på å være alene, i tilfelle pappan ikke kunne bli med en gang. Hver time varer tre kvarter. Etter at kurset er ferdig har vi vært i Pirbadet flere ganger "på egen hånd",det går like bra.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 er dette varmebassenget åpent for alle ellers?
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Hlsebadet er åpent for alle når det ikke er timer der, man kan sjekke på pirbadet.no for å se når det er timer der. man kan også ta med vognen inn i pirbadet hvis man tar på plastikk på hjulene(slike man tar utenpå skoene)
Labbetøs Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Anonym: Hva mere lurer du på? Regner med det er mere siden du dytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå