Gå til innhold

Alenemødre er dagens skyltere og mest klagere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett eksempler på det i jobben min, dessverre skaff dere heller en utdannelse mens dere har os og andre tilleggsytelser istedenfor og sitte og bare tenke på pengene som kommer inn hver eneste måned..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du at DU hadde klart å være alenemor??

Skrevet

pleier du greie alle under en kam du??På tide du lærer deg at det blir feil!

Hehe-sånne som deg er så utrolig latterlige:-)

Skrevet

Jaja... Hva med utlendinger som kommer og TAR jobbene våre? Eller narkomane som lever godt på sosialen? For ikke å snakke om arbeidsledige som driver dank, og får penger på Aetat hver måned? Du setter vel alle dem og i en bås, eller har du noe veldig imot akkurat ALENEMØDRE?

For jeg er en alenemor, nyskilt, med OS, og skal ta Ingeniør utdannelse til høsten, takket være OS... Og jeg kjenner snille utlendinger som har jobber "nordmenn ikke vil ha", og skatter her i til lands. Og jeg har venner som har vært narkomane og blitt rusfrie, og sett folk som har søkt mange og lenge på jobber, før de endelig har fått seg en jobb å leve av.

Livet er ikke alltid lett for alle. Men man vokser på det meste, og lærer så lenge en lever. Og i enden av tunnelen skinner solen..

Tror samfunnet blir litt bedre, hvis dere som jobber med "oss snyltere og klagere" kan få et bedre innblikk i sannheten om folks hverdag, og hatt et mere positivt inntrykk av alle mennesker, inntil det motsatte er bevist.

Ha en god dag, og smil til verden, og verden vil smile til deg... kanskje :)

Skrevet

"sitte å tenke på pengene som kommer inn"....herregud, hvor trangsynt og uvitende går det an å bli? Jeg var ferdig med utdannelsen min før jeg fikk barn jeg! Men rakk ikke å jobbe de 6 av 10 siste mnd for å få fødselspenger. Lever ikke akkurat i luksus på OS altså!!!!!!!!

Møkkafolk....Må da finnes andre ting her i verden å bruke energien sin på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...