Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Syns det lukter litt småsurt av underlivet mitt. Dusjer daglig og bruker truseinnlegg, men sliter veldig med dette. Hva kan dette være/hva kan jeg gjøre. Tørr ikke sende mannen ned der om dere skjønner. Er skikkelig lei meg.....
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 soppinfeksjon kan lukte, kan komme av at det blir for tett med truseinnlegg. ellers kan det være en kjønnssykdom, fler av de som lukter. prøv cannesten hjelper ikke dette gå til legen.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Det er normalt at det lukter litt småsurt av utflod! Men når det blir stram og ekkel lukt, er det tegn på sykdom. Tenker du er frisk, men at du kanskje har litt ekstra utflod pga truseinnlegg. Prøv å kutte t.innlegg, og heller skifte truse et par ganger om dagen, om du trenger det. Blir lukta verre, så bør du kontakte lege.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 jeg er også plaget med dette!! Mannen min var så lykkelig når vi møttes, jeg var visstnok de første dama hans uten lukt. men etter fødselen lukter jeg masse, dusjer hver dag jeg også, men nytter ikke. Har mer utflod enn vanlig også, og jeg vet at det ikke er kjønnssykdom...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Prøvd å kutte ut å vaske med såpe i underlivet? I tillegg så er det gjerne litt annerledes til en får tilbake mensen... For mye vasking gjør det verre - vær normalt renslig.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 å, så det er annerledes før mensen!! håper inderlig det er det da...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 man kan kjøpe noe på apoteket som skal hjelpe på lukt. Jobber i helsevesenet og har brukt det på noen der - og det fungerte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå