Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei hei Har nå hatt rier siden i går.. og de har variert fra 6 til 15 mellomrom.. Og de varer stortsett ikke lenger enn 35 sek... Hmm slitsomt dette her.. Noen som har noen gode råd om hvordan jeg kan få de til å bli mer effektive??
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 tror ikke du skal slite deg mer ut enn du trenger, da er riene igang, det er det som er viktigst. Den latentefasen kan ta flere dager, min tok 2 dager forrige gang, hadde masse slike rier, var innom føden 2 ganger for jeg var sikker på at de hadde blitt sterkere og kom tettere. Jeg sitter også her med uregelmessige rier, alt fra 3 min til 15 min. Bare prøv å slappe av i denne fasen for det kommer en mye hardere fase der du kommer til å trenge alt energi. Det er rår som jeg kan gi deg. Jeg prøver ikke å få de sterkere akkurat nå, for jeg at jeg må ha energi til etterpå. Men det som hjelper at ting kan skje fortere og bebyen synker ned i bekkenet er at du er aktiv, oppe og går, men ikke slit deg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå