tante grusom master of law Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Vi klarte det, og det var jo ikke så vanskelig. Vi la han i sengen, og han skrek selvfølgelig. Men en av oss gikk inn til han med jevne intervaller og koste og klappet han en liten stund. Til slutt sovnet han. Neste gang gjorde vi det samme, og da gikk det mye fortere. Nå går det veldig lett. Man må bare legge han når man vet han er trøtt. Han skriker nesten ikke nå, man må bare ha litt is i magen i begynnelsen når han skriker, og ikke ta dem opp med en gang. Det er ikke kjærelighet de mangler, de får jo kos med jevne mellomrom når de ligger der, og de vet at vi er der. Vet ikkke om dette kalles skrikekuren, men det fungerte veldig bra!
yasmina Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Tenker det gjør godt,ja. Er jo best for de små også at dem får sove skikkelig. Samme hva det kalles så lenge man føler det fungerer.
så var vi 4 Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Kjempe flott at dere har funnet en måte som fungerer for dere. Tror det kalles for å være en god forelder når man hjelper barna å sove
*titte tei!* Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 jeg prøvde også det i natt. kan vel kanskje kalle det skrike kuren. jeg tok tiden fra hun begynte å grine- ventet i 15 min- gikk inn ga henne sutten uten å snakke eller no, andre gangen hun begynte å gråte igjen sluttet hun etter 5 min. Jeg sov alene i min egen seng endelig. Det var deilig- hun har sovet som en engel i natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå