MiniMeAndMe+spire Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hei ladies... Skal ENDELIG på UL i morgen og vi vil vite kjønn om de ser det.. Noen som vil gjette på hva det kan være...? Mine symptomer: Kvalm de tre første mnd (er nå 17 fullgåtte uker idag og er i storform) Har vært veeeldig trøtt i begynnelsen, og har en periode nå med det samme faktisk.. Liten matlyst de tre første mnd, ikke noe spesielt jeg "må" ha.. De fleste jeg kjenner mener det er jente Noen sier jeg har "jentemage" Ømme bryster i begynnelsen Hmmm... Hva mener dere??
babylove :) Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 hei.æ trur du får en gutt lykke til på ulen i morra.klem
MiniMeAndMe+spire Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Noen flere som vil gjette...?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 10. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2007 hihiii.... *glede seg...*
*RutIetutt* Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Jente tipper jeg:o) Lykke til i morgen:o)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Tipper det blir en gutt........ Lykke til da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå