så var vi 4 Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Og stakkarsen er ikke ett år engang huff liker ikke tannlegen.
BettyBoob Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 lykke til, ikke moro, men er greit med en sjekk siden han har slått tannebissen sin da
så var vi 4 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Ja det skal bli riktig så artig å se hvordan de får til å sjekke de da
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 bare på sjekk da vel? trur ikke man skal vise eller si å domme tannlege, di vet jo ikke om han e "farlig" eller ikke.. det e jo ikke for di eventulet får en dårlig erfaring me dæm.. å en sjekk e jo helt ufalig da.. bedre å sjekke en at det skal bli hull.. men kommer det ikke en tannnpleier til hs stasjon da? vi får det når småttiasan e 10 mnd..
så var vi 4 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Sier ikke til han at jeg ikke liker de Sånt sier jeg til likesinnede og de voksne Jada er bare en sjekk, men det er fordi han slo tanna, ingen hull enda. Vi var hos tannpleier når han var 8,5 mnd, men vet det er vanlig å gjøre det rundt 10 mndalderen. Hs anbefalte en tur til tannlegen så får bare mote meg opp nå mens han sover
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 hehehehhe kanskje du å får en liten leke da etter han e ferdi!!! hihihi (siden du ikke liker di) håpe det går bra da! å at han vil gape! :-) har han fått mange tenner??? mathias e 8 mnd nu .. å ei har så vidt poppa opp .....
så var vi 4 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2007 haha tror jeg trenger noe sterkere å drikke enn en leke Han har 6 tenner nå, 3 oppe og 3 nede. Fikk den første når han var 7,5 mnd og så gikk det 3 uker før neste kom. Etter det har det bare ballet på seg
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 ok ! :-) kanskje det kommer flere her å snart.. eller det burde nu det egentli!!!! æ har heldivis funne en super tannlege her å bor da som æ kommer til å bruke t mathias å ! veldi snill å kjenne nesten ikke når han sett bedøvelse heller...( likte dæm heller ikke før æ kom t han)
så var vi 4 Skrevet 10. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2007 Jeg har kun møtt på en dårlig tannlege og hun ødela alt for meg. En grusom forferdelig opplevelse. Så at du har en du stoler på og liker er jo kjempe flott
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 uff så utruli kjedeli å havne borti en sånn tannlege da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå