elly belly Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Kroppen er i forandring og akkurat nå for tiden har jeg: - halsbrann av stress og sterk mat - urolige føtter på kveldene - vondt i venstre hofteledd, au... (bekkenløsning?) - ruglete og opphøyde brystvorter - litt hovne fingre - masse liv i magen *smiiil* Og ellers har jeg det bare fint og gleder meg mer og mer til august. ) Hva med dere?
elly belly Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2007 Glemte å skrive tedd i desa! ;o)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 - halsbrann -bekkenløsning. -masse liv i magen her også -kynnere -må på do hele tiden siden lille gutt bruker blæra mi som trampoline. -masse luft i magen. raper hele tiden mine symptomer i uke 24
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 22+0 i dag jeg også - kjenner først og fremst masse liv - i dag kunne til tom se det utenpå magen! - halsbrann ja - vondt i korsryggen, er dønn stiv i musklene nederst i ryggen og øverst på rompa - blir lett sliten av å gjøre noe, full dag på jobb er et ork - fremdeles litt kvalm og føler for å spy litt i ny og ne - får en del kynnere ved anstrengelser og etter sex ellers blir det abre mer og mer realistisk at vi to skal få en baby, og jeg gelder meg SÅ til å hilse på den lille løvebebyen min
Brenda med 2 ute Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 21+5 Tett i nesen, bihulene er tette så jeg får sikkelig Hodepine Vondt i nedre rygg og rumpe, bekkenløsning. Gjør vondt og sitte lenge og gå. Jobber som servitør så jeg sliter lidt nå ja. Uro i beina på kvelden Kynnere, så fort jeg går 100 meter så setter det i gang føler meg som en gammel dame som må hvile=) Ja, det var vel det for denne gang=)
*RutIetutt* Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 26 uker i dag. - Bekkenløsning - litt kvalme og har veldig avsky for vann, brus og salt og fet mat. - veldig dilla på frukt og søtt - litt vann i kroppen - ømme og "fulle" pupper - kviser:o( - mister mye hår.... - er endel liv i magen ja, men mindre enn da jeg gikk gravid sist. - kynnere - trøøøøøøtt....zzzzz - svimmel
*RutIetutt* Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 25 uker i dag...uff, blir så forvirret over "Din egen side" her inne som sier jeg er i uke 26...men altså fullgåtte 25 uker i dag:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå