endaeintrønder Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg er nå 27 fullgåtte uker,og sendte inn søknaden i påsken..fikk beskjed at det ikke var folk til å se på den da,helt greit det!men tar det lang tid før jeg får pengene?noen som vet?er jo 1 arbeidsdag etter påske nå da,så jeg regner med at det skjer vel ikke noe de første dagene..
elly belly Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Jeg har nok satt meg alt for dårlig inn i slike ting. Hva har man krav på om hva er kriteriene....? Og hvor mye kan man få?
endaeintrønder Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Alle som ikke har vanlig inntekt,som de får perm penger(eller fødselspenger el ka svarte det heter,hehe..)får en engangsstønad,som for tiden er på 33500 kr..dvs studenter,de på attføring,uføre,arb ledige osv,får det..bare ikke de som jobber!du kan få det utbetalt etter 26 fullgåtte uker:)
elly belly Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Aha... da gjelder dette ikke for meg. ( Men har fedre som er studenter krav på noe siden de ikke kan ta ut sine seks ukers pappapermisjon? Jeg har hørt noe om at de kan overføres til mor, men det er noen kriterier der også... Takknemlig for svar om du kan om dette også. Jeg må bare støtte meg til de lærde, vettu ;o)
endaeintrønder Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 har ikke peiling jeg altså men se på NAV sine sider,ellers kan du jo ringe å høre?jeg er selv ufør da,så denne stønaden fikk jeg med mitt forrige svangerskap også..men husker bare ikke hvor lang tid beh tok!vil jo ikke mase heller,hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå