Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg er bare glad for det jeg da... Men skjønner ingenting...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 For at alle dere som ikke tør signere med nick skal få lov til å boltre dere fritt.. Er en stund siden den kom tilbake. Er helt i mot den!
Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 syns den skulle vært fjernet for godt, hvorfor trenger man å være anonym noen ganger. man har jo som regel et nick name som ikke viser hvem du er
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Helt enig. Man er jo anonym uansett. Man bestemmer jo selv hvor mye en skal avsløre om seg selv her inne da. Og hva som er så sinnsykt pinlig å spørre om at de må signere med anonym? Skjønner ikke det jeg i allefall
Bebbies i magen Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg er helt enig med dere andre her. Jeg tror ingen vet hvem "Gårsemor" er (håper ingen kaller seg deg da, var et eks.) For vi kan jo selv velge hvor mye vi vil avsløre fra oss selv. Det med pinlighet og sånn er jo egentlig bare teit, for vi er vel alle gravide? Og vi er stort sett aldri alene om å slite med en pinlig ting.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Jeg føler meg ikke trygg på at jeg forblir helt anonym uten anonym knappen. Hvis noen kjenner meg fra før her inne, så er det kanskje ikke så vanskelig å skjønne hvem jeg når jeg forteller om termindato, og andre opplysninger som f.eks at jeg er sykemeldt og har bekkenløsning, og venter en jente, har kjøpt en simo-vogn osv... Og det gjør forsåvidt ikke så mye om noen jeg kjenner vet hvem jeg er her inne når de vet disse tingene om meg fra før, men det er når jeg skal spørre om noe jeg ikke vil at noen jeg kjenner skal vite om meg, da er anonym knappen veldig velkommen!
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Denne tråden viser jo helt tydelig hvor viktig det er med Anonym-knappen! Den var jo så pinlig for HI at hun måtte bare signere med "Anomym" ... Hihi!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Hehe, ja ikke sant!! Patetisk! Det kom jo til og med inne en fødselshistorie fra en anonym for noen uker siden!! Hallloooooo!!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Det er da helt unødvendig å kalle noen patetisk bare fordi de signerer som anonym! Skjønner ikke hvorfor det er så viktig å se et nick under innlegget, innlegget er da akkurat det samme uansett. Selv om dere kanskje ikke har noen problemer med å dele alt med alle, så er det andre som ikke liker det. Og man er ikke helt anonym bak nicket, iallefall ikke om man blir kjent med noen her inne, eller deltar på BiM-treff, eller noen kjenner en igjen utfira ting man skriver. Synes det er flott at anonymknappen er tilbake!
Cam_gutt_4_6 Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Ikke alltid like lett det her.. Jeg har en søster som er gravid nå, og som plutselig refererte til ett av inleggene mine her inne. Nå vet hun det meste om meg fra før av, men jeg har også en gravid kollega som vet jeg skriver litt her inne. Føler noen ganger at enkelte ting bør forbli anonymt, men jeg har ikke så mye å skjule..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Jo, jeg synes det er patetisk. Skjønner ikke vitsen i det heletatt! Deltar på treff og det er mange her inne som vet hvem jeg er. Men det driter jeg i. Spør om hva jeg vil uansett. Så jo jeg synes det er patetisk
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Jaja, at du mangler evnen til å sette deg inn i hva andre føler sier jo mer om deg..
vår-barn-i-magen Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Jeg synes det er fint at anonym knappen er der for de som ønsker det. Ikke patetisk i det hele tatt. Skjønner ikke at noen kan synes at det er patetisk, sier litt om dem som sier det ja Dersom man ikke ønsker å bruke anonym knappen er det vel bare å endre nicket sitt og........???......................... Sikkert mange som gjør det. Regner med at det er mulig siden man kan endre sine personlige opplysninger.
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. april 2007 #14 Skrevet 10. april 2007 Synes anonymknappen er deilig å ha ved litt personlige spørsmål... Kjenner flere som er her inne, og synes det er fint at jeg har muligheten til å trykke på knappen hvis det er noe jeg ikke vil at ALLE skal vite. Jeg er kanskje ikke like åpen som andre og føler det tryggere å kunne være helt anonym noen ganger! Men det er misbruket med anonymknappen jeg irriterer meg over! Folk som utnytter den til å hetse og henge ut andre etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå