jubaloooo med to stk Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 åh..jeg er førstegangsfødende og vet ikke hva jeg går til men ser nå at termin er rett om hjørnet. tviler på at det blir på termindagen, men veldig klar for at det skal skje noe nå! har kanskje litt mer kynnere siste dager og vondt i ryggen- men ellers lite hint på at det skjer så mye...dere da? spente? nervøse? jeg er mest klar...tror jeg:-D
Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Heihei Jeg har også termin imorgen.. Har hatt rier siden i går men litt uregelmessige og ikke effektive nok.. Håper ting tar seg opp i dag sånn at jeg kan bli ferdig.. Blir spennende å få møte lillegutt i magen..
jubaloooo med to stk Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 åh! så spennende! da er du nok litt foruten denne babyen her. du må holde oss oppdatert:) førstegangs eller?
Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Nei dette er min andre.. Har en gutt på 20 mnder også..
jubaloooo med to stk Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 så da er du litt dreven i gamet da:) ser for meg at det kanskje kan gå litt fortere denne gangen da, siden du allerede har vært ut en vinterdag før:)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Hei hei=) Var på siste time hos jordmor i dag, og allt ser ok ut. Kan ikke si at jeg er så veldig utolmodig enda, men det har kanskje noe med at jeg uansett er beregnet ferdig før helgen. For starter ikke fødselen av seg selv innen torsdag blir jeg lagt inn(pga komplikasjoner i sist svangerskap) Ikke så mange tegn på fødsel her i gården heller. Hodet er bare delvis festet, mye spark og liv i magen og kynnere er det ikke så mye å snakke om. Begynt å bli veldig "do-nøden", men tror det er mer psykisk enn at noe er på gang;) Lykke til til der andre=) Håper vi får en flott fødselsopplevelse, og en koselig tid som nybakte foreldre!
SolMåneStjerne Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 hei jeg har termin i morra jeg oxo, trodde noe var smått på gang i hele går men når jeg la meg og sovna og våkna i gjen så hadde alt de vondtene forsvinni,, buhu... men men sånn er det, får da bare vente å veeeeeeeente.hehe,, =) jeg er veldig spent og klar til å føde i hvertfall, og er førstegangs, så jeg sier tvitvi til oss jenter og lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå