Gå til innhold

Hjelp meg litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noeen store skikkelig vonde hemmorider. Det er vondt å sitte/ligge/stå. De er ikke bare rundt endetarmåpningen, de kommer liksom fremover på en måte. Og det jeg lurer på da, er hvordan er det å føde med dette? Gruer meg en god del ekstra nå!! Har 6 dager igjen til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan svare meg?

Skrevet

Det finnes salver på apoteket som tar knekken på hemorider. Litt usikker på hva den heter, men du kan jo spørre dem som jobber der.

Skrevet

Det finnes en krem du kan kjøpe på apoteket som heter alcos anal. Den er reseptfri. I de tilfellene hvor det er mye utvendige og innvendige hemoroider, anbefales det å bruke stikkpille i tillegg. For bare en liten stund siden var også disse reseptfri, men nå må en til lege for å få disse. Det finnes også en annen salve, begynner på p...husker ikke hva den het. Jeg hadde hemoroider da jeg fødte sist, og merket dem ikke under fødselen. Det var så mye annet å kjenne etter.. men jeg ble plaget i etterkant, så mitt råd til deg er at etter fødselen, dersom de er kommet ut, få hjelp til å dytte de in igjen, eller gjør det selv om du klarer. Still deg med rumpa i været og tøm de for blod og dytt dem inn igjen. Da vil de tørke opp og med god behandling (smurning) vil de bli borte. Forhåpentligvis.

Skrevet

Bruker alcos anal. Virker ikke som det er noe effekt i den. Men takk for andre råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...