Gå til innhold

Lykke til Leo og lille rosa!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag begynner livet der deler av dagen tilbringes uten mamma. Heldigvis har begge mammaene vært med på dette før, men allikevel er det sikkert dem det er verst for. Antar at dere to sjarmerende småtroll skaper de betingelsene dere trenger for å ha det bra. Enten ved å krabbe rundt og smile eller ved å hyle høyt. Det er godt for mammaene å vite at dere ber om det dere trenger.

 

Lykke til til dere begge og til mammaene deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper dere har hatt en fin dag unger! Barnehagestart er i grunnen ganske stas!

 

klem fra

Skrevet

Tusen takk for det!

Dagen har gått strålende og lille rosa har vært i perlehumør:-) Helt tydelig at hun har hatt det fint hos Dailis:-)

 

Og når mamman kommer til deilig kaffe latte så er jo alt såre vel:-))

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...