Maud Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 I dag begynner livet der deler av dagen tilbringes uten mamma. Heldigvis har begge mammaene vært med på dette før, men allikevel er det sikkert dem det er verst for. Antar at dere to sjarmerende småtroll skaper de betingelsene dere trenger for å ha det bra. Enten ved å krabbe rundt og smile eller ved å hyle høyt. Det er godt for mammaene å vite at dere ber om det dere trenger. Lykke til til dere begge og til mammaene deres.
dritgrei hei hei! Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Håper dere har hatt en fin dag unger! Barnehagestart er i grunnen ganske stas! klem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Tusen takk for det! Dagen har gått strålende og lille rosa har vært i perlehumør:-) Helt tydelig at hun har hatt det fint hos Dailis:-) Og når mamman kommer til deilig kaffe latte så er jo alt såre vel:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå