Tia med 2 ♀ Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Inn på sykehuset for nye tester og sjekk av babyn igjen nå på morran, blir en lang dag for jeg får ikke gå hjem før de har svar på blodtestene. Og blir karnsje lagt inn igjen, kommer ann på resultatene. Kjedelig å ligge på sykehus da så jeg håper jo å få reise hjem igjen. Men er veldig glad de gjør hva som er best for babyn og tar ting alvorlig. Desverre har jeg vært en del sengeliggende og dårlig de dagene etter jeg fikk reise hjem så er litt bekymret da. Takk og lov for at snuppa i magen er aktiv ihvertfall.
rampen_ Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 åh, stakkars deg.. -ja, du får tenke på det positive, at snuppa i magen er aktiv... og de legger deg nok inn for å klare å følge med på hvordan dere har det begge to. og du er ikke på noen tryggere plass enn der liksom:-) -og de vil jo holde henne inne i magen så lenge som mulig, og for å klare det, er de nødt til å følge med deg:-) Lykke, lykke til Tia. Skal tenke på deg. Hvilket sykehus e det du skal til da?
~~¤April baby¤~~ Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Lykke til,få høre hvordan det gikk med dere.
Tia med 2 ♀ Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 heldigvis er prøvene såpass greie at jeg fikk reise hjem. Må ofte til sjekk da, så nå er det vanlig jordmor på torsdag og tilbake på sykehuset på tirsdagen til uka. Men babyn vokser og trives i magen. så så lenge jeg følte spark og føler at jeg klarer meg greit hjemme fikk jeg være hjemme :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Så bra at prøvene var fine da! Hva var det egentlig du skulle ta prøver av, Hva var det som var "galt"?
Tia med 2 ♀ Skrevet 10. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2007 jeg har svangerskapskløe og går på medisiner pga gallesyra........... desutten er de bekymra for at jeg kan utvikle svangerskaps forgiftning. Blodtrykket går litt opp og ned, og protein i urin allt det der. de tar en mengde blodprøver men er ikke helt sikker på hva de alle er til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå