Gå til innhold

Hva slags pute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan pute kan sønnen min på 13 mnd bruke nå? Han har ikke brukt pute enda.. Skal ut og handle inn noe imorgen og vil kjøpe pute også.. Men vet ikke åssen pute.. Trenger råd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å bruke de putene som er helt flate og beregnet fra nydfødt. Syntes det ble så voldsomt med større pute.

Jeg er jo en av dem som går rundt å bekymrer seg, så med en stor pute hadde jeg vært redd for krybbedød (han har en tendens til å begrave ansiktet sitt om han få sjansen).

Huff, ikke for å virke hysterisk altså.

Skrevet

Datteren min er snart 14 mnd, og bruker sånn tynn babypute str. 40x40 eller 35x40 (varierer etter hvor du kjøper den). Neste str er 40x60, men den synes jeg er litt stor og tykk enda.

Skrevet

Putene er billige, jeg ville kjøpt en av hver, så kan du prøve deg fram. Min gutt har brukt pute fra han var 4-5 mnd (fordi han hadde avlang hodefasong og ble operert for det).

Prøvde med sånn 40x60 pute her forleden, men syntes den ble for "myk", hodet hans forsvant inni den. Så jeg har faktisk brettet en babydyne i to og puttet den inni 40x60 putetrekket. Det ble ikke så "fluffy", og fungerer kjempefint her. Han er snart 13 mnd

Skrevet

Vi fikk beskjed på butikken om at vi ikke burde kjøpe pute før vesla selv etterlyste det vi. At det beste for liggestillingen, er å sove uten pute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...