Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Veslemor har lagt til seg en uvane, eller egentlig har hun hatt den hele tiden... Hun våkner alltid med et hyl, og er gjerne utrøstelig i et par minutter. Jeg skjønner ikke hvorfor?! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å unngå det?
Northernlights Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hører til på neste småtroll opp et hakk, men svarer likevel.Min lillegutt er 17 mnd,snart 18, oghan har gjort det hele tiden. Tror bare enkelte er sånn =) Ingen av de andre barna mine gjorde det samme. Har aldri våknet med godlyder,denne her...men kan være blid som ei sol ellers.
ScaryMama Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Stakar lille Embla! Kan det være hun har drømt noe? Våkner hun på samme sted som hun sovnet? Våkner hun sulten eller tørst? Eller gjør hun det kanskje for å få oppmerksomheten din?
Gjest Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Kezz og kozy; Hun gjør det uansett hvor hun sover og når, når hun våkner så hyler hun. (du har jo sett det/hørt det kozy... Uansett om hun trilles, står stille, er i vugga... Er som Northern sier, det er sånn bestandig... Northern; hmmm, og han er sånn fremdeles? Ingenting å gjøre? Hvordan står det til med dere om dagen?
ScaryMama Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Jeg vil tippe at det en uvane hun har lagt seg til for å få oppmerksomheten din... Vokser det nok av seg! Er hun like ille hvis hum våkner og ser deg med en gang?
Maja☆ Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Dette gjør også sønnen min noen ganger, og jeg går utifra at det er mareritt han våkner av. Er vel en skremmende farge eller lyd han har hørt som han har tatt med seg i drømmene sine.Det skjer ikke altid men noen ganger. Og det er kun på dagtid han vokner av dem. Men i "natt" rundt kl 22 hylte han skikkelig. Det pleier å roe seg bare jeg gir han smokken og stryker han over kinnet, men nå så bare skrek han. Måtte ta han opp og trøste han i flere minutter uten at han våknet. Han sov hele tiden mens han gråt. La han så ned igjen og han åpnet aldri øynene. Får håpe det ikke skjer så ofte for det er ikke morsom å se at barna her fæle drømmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå