Septemberstjerna og Martine Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Leste noen innlegg i forrige uke om flere som har problemer med babycallen sin, spesielt Topcom (den med strøm-tilførsel til baby-enheten som jeg har selv) Vil bare dele en erfaring jeg opplevde nå i påsken... Vi var på hytta, og hadde med babycallen. Men den virket ikke! Grunnen er at det er et gammelt el-anlegg på hytta (og antakelig en jordfeil), og dette ville altså ikke Topcom'en vår være med på! Den ga fra seg noen merkelige lyder som jeg aldri har hørt før, og slo ikke inn når snuppa faktisk lagde lyder. Vel hjemme virket den som vanlig igjen, heldigvis. Men da kom jeg til å tenke på dere som har problemer med deres babycall'er... Bor dere i et hus/leil med gammelt el-anlegg? Eller en liten jordfeil? Det kan kanskje være forklaringen på dårlige erfaringer med akkurat babycallen...
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Vi har to babycaller... en med video og en med bare lyd (den med lyd er lettere å ta med seg...). Begge er fra Claes Ohlson. Videogreia fungerer bra, mrnen vi har hele tiden skurr på lyden på den. Vi har funnet ut at det skyldes trådløsnettverket. Den med bare lyd slår bare inn med skurring (har den nyeste topcom, med batteri i begge enhetene). Hører ingen ting annet, som gråt ol. Irriterende! Har sendt mail til kundeservice i dag...
braveheart Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Hei lurer på om noen kan hjelpe meg med min baby sitter.Den er av typen topcom som har strøm-tilførsel på begge enhetene.(tungvindt når babyen ligger ute men men..) Før var den som vi har inne, stille helt til det kommer en lyd,da slår den seg selvsagt inn.men nå står den på hele tiden.Det er så slitsomt å høre på.Noen som vet hvordan vi skal få den på riktig kjør igjen?
Morida70 Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Hei Vi har den nyeste som begge går på batteri, og den opplever vi at ikke slår ut i det hele tatt og andre ganger er den kjempe sensitiv. Har opplevd at jenta vår har gråti i lang tid uten at den har gitt beskjed. Dritdårlig er den, skjønner ikke at den ble best i test, for det jo så mange som er kjempemissfornøyd
rødhette* Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 du kan stille inn på vox'en. Det hjulet på siden, rett ved av/på-bryteren.. Der stiller du inn hvor lett den skal slå inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå