Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Vi holder på å lete etter en vår-og-sommerpose til vogna, nå som det er for varmt (i alle fall SNART for varmt!) til voksipose. Ønsker oss en pose mest for å gjøre det litt lunt og koselig i vogna, snuppa kommer jo til å sove et par timer i den hver dag hele sommeren, og da blir det litt stusslig med bare setet synes jeg. Noen hete tips anyone? :-)
californiamama Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Du kan få sommerdyne til voksiposen. (Tenkte du kanskje hadde voksi-pose siden du nevnte denne.) Det har jeg brukt og vært veldig godt fornøyd med.
Heira☆ Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Sy deg din egen vognpose da vel ) Det har jeg gjort, og jeg er INGEN sy-dame, har ikke tatt i en symaskin siden jeg gikk på ungdomskolen (og det er leeenge siden) Også får du den akkurat sånn du vil ha den =) Anbefales.
Hogne&Anneli Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Samme sier jeg! Sy deg en snuggle buggle (vogn pose) eller hva de kaller det. Du trenger: - pledd (ikke albefale fleece i sommervarmen...) - glidelåser/knapper/borrelås - symaskin - tråd Sydde en suggle buggle av fleece m/ dyne i mellom lagene. Ble kjempe fornøyd! Siden jeg ikke hadde sydd så mye fra før, ble det litt vanskelig å legge dyna i mellom samt. at glidelåsen skulle gjemmes inn i lagene. Men å sy sommer snuggle buggle tror jeg er mye enklere. Så SETT I GANG! Dette klarer du...;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå