Gå til innhold

er det her en begynelse på no tro???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin til onsdag,i går kveld så begynte jeg å få mensen vondt i magen pluss at magen strammet seg, å det gikk ca 20 min mellom hver gang i 2-3 timer,fram til jeg la meg da, men voknet ikke av noe av de ,bare gikk på do som vanlig på nattan, men det har kommet i gjen i dag, hadde sex tidligere i dag oxo, så tok jeg tia igjen fra kl 2 i dag, å det har gått ca 15 -20 mellom hver sånn vondter, å etter kl 6 så har det vært 10-15 min mellom hver,de varer ikke så lenge heller,

vet det kan ta flere timer og dager før det virkelig skjer no..

men er det en begynnelse på no tro? å det blir vel vondere etterhvert vel ? håper det ikke gir seg,for jeg har holdt på noen timer nå, det gjør ikke sinsykt vondt ennå, håper det gjør det snart,

er så spent vettu.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt her jeg=)

Skrevet

Det kan nok være begynnelsen på noe, du får bare vente og se hva som skjer:) Lykke til!

Skrevet

Hmm, det kan jo være en start!

Men har hatt litt mensen vondt selv i perioder uten at det har blitt no mer ut av det så det er jammen ikke godt å si. Det starter så forskjellig også fra person til person..

Har 12 dager igjen så jeg også går å håper :)

Lykke til til oss to da ::))

Skrevet

Slenger meg på denne her da jeg i natt har hatt sterke kynnere med påfølgende menssmerter.. Har 10 dager igjen nå og det er tredjemann så vi satser på at dette tar seg litt opp og blir til noe reelt snart..

Eneste kjipe er jo at nå er sambo ute på jobb og har minst en times reisevei hjem.. Med to superkjappe fødsler bak meg er jeg så redd for at han ikke rekker frem i tide.. Huff og huff, alt hva vi må bekymre oss over og da.. hihi

Ha en strålende dag alle verpeklare medBIMmere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...