Minto Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Eller hva som kan være problemet? Snuppa på 8 mndr våkner stadig vekk om natten. Siste timen har jeg vært inne hos henne og dytta inn smokken 4 ganger! Og forrige natten sov hun ikke mer enn 40 minutter sammenhengende av gangen mellom halv elleve og halv seks... Hun har alle 4 måltidene på dagen, og det er halvannen måned siden hun fikk mat mellom elleve og fem om natten... Jeg må alltid skifte bleie en gang i løpet av natten fordi jeg dessverre enda ikke har funnet bleier som ikke lekker... Men det er jo ikke det som er problemet hver eneste gang!!! Jeg begynner å bli litt sliten av dette her, for å si det mildt....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Kanskje hun har fått en dårlig vane, rett og slett? Kan jo være tusen ting, håper du finner ut av det, høres utrolig slitsomt ut ja!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Kan være tenner dersom hun ikke allerede har fått dem.
Minto Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 Det er det eneste jeg kan komme på også...glemte å skrive det... Men hun har vært sånn i tre uker!!! Hvor lenge holder det på?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Tenner holder bare på et par dager- ikke 3 uker.
-carina- Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Huff, det høres veldig slitsomt ut.... Karsten har også hatt det sånn en periode nå. Men han har en god natt i blant og så en "dårlig" natt... Jeg har ammet fire ganger allerede, så i natt forventer jeg ikke mye søvn. Dersom du finner ut hva det kan være så fortell meg gjerne det! De små har jo søvnsykluser på 30-45 minutter og så sover de litt lettere igjen før de igjen sover tungt. Så det kan jo være som noen har foreslått en dårlig vane... Og så lurer jeg også på om det kan være litt seperasjonsangst? Det er nemlig nesten alltid bare meg som er godtatt om natten, hjelper ikke så mye om pappaen går og trøster... At han liksom våkner opp for å sjekke at jeg er der? Men en natt kapitulerte jeg og tok ham opp i min seng, han våknet hyppig da også... Jeg har også tenkt tenner, da har man liksom en årsak å henge det på og et håp om at det snart blir bedre! Føler i hvert fall med deg!! Vi sees på julibaby-siden! )
Kuredu Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Dette er som å lese om oss!!!!! Det er helt sprøtt - for jenta vår har sovet døgnet rundt siden hun ble lagt på eget rom da hun var 6 mnd. Det holdt i litt over en mnd - og de siste 2-3 ukene har hun våknet minimum 1 gang - om ikke fler. i går var det helt ille for da våknet hun hver 3 time slik at jeg ikke fikk sovet noe den natten. Er ikke vant til dette jeg da, for hun har sovet så mye siden hun var født at vi har ikke hatt noen våkennetter. Men da får vi det kanskje igjen nå....he he Tror det er tenner - sult - og litt separasjonsangst. Pluss at jeg har lagt merke til at hun drømmer en del, og at hun skvetter til og av og til våkner av det. Men alt blir jo bare teorier.......
Minto Skrevet 9. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2007 Var inne igjen en tur nå...virker som hun er tett i nesen også...hjelper jo ikke akkurat!!! og er avhengig av smokken...så blir liksom enten pusting eller sutting...hehe... Går og legger meg nå...prøve å få slappet av litt i natt i allefall... Mager trøst at det er flere nattevåkere...stakkars oss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå