Gå til innhold

jaja...da må eg begynne å se etter kjole igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg 26.mai og hadde alt funnet drømme kjolen som passset perfekt til meg og magen som eg skulle ha...men så mistet eg i ma og da kan eg ikke bruke kjolen allikevel..

Så da er eg tilbake til start...og no eier eg ikke motivasjon i hele tatt..... Men får vel bare rusle i det....igjen =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh... så trist!!!!

Skrevet

Så utrolig trist :-(

Skrevet

Ånei! Usj så ille.. Sender deg en trøsteklem!

Skrevet

Kondolerer så masse.. huff, det var trist! Begynner nesten å ta til tårene når jeg hører sånt. Jeg og min mann holdt selv på å miste gutten vår rett etter fødselen den 19mars, var en grusom følelse! Men det er jo ingenting sammenlignet med deg og deres tap, må jo føles kjempe vondt å miste på den måten. Føler med dere, og håper dere kommer igjennom dette sammen!! Søk trøst i familie og venner. Høres sikkert klisje ut, men ta tiden til hjelp..er nok mye som må bearbeides. Ps.Si ifra hvis du ikke skulle finne en brudekjole før bryllupet, har en rimelig brudekjole til salgs hvis du skulle være intr. Skulle så gjerne gitt den til deg, hvis det ikke hadde vært for at vi trenger litt penger nå. Uansett, masse masse lykke til med bryllupet og fremtiden!! Husk å pleie og ta vare på deg selv og forholdet:) *Klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...