Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Jeg MÅ flytte vekk fra ham NÅ, men hva gjør jeg med datteren vår? Han vil ikke gi slipp på henne, og det vil ikke jeg heller, men jeg må vekk fra ham før jeg klikker.
3 blå Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Først og fremst må dere til mekling, og dere må nødvendigvis bli enige før en samværsavtale er i boks. Ingen kan kreve at dere skal ha 50/50 omsorg. Hvor gammel er jenta? Her var det veldig likt, han skulle ha 50/50, men jeg ville ikke. Mye fordi han kun var 10 mnd, og at vi flytta til min hjemby, og det nesten er umulig for en liten gutt å skifte barnehage annenhver uke. Det endte med advokat, og til slutt ble vi enige om vanlig samvær frem til gutten er 3 år. Han mener bestemt at han skal få 50/50 da, men jeg har mine tvil... Situasjonen din virker litt desperat akkurat nå, og det er ofte vanskelig å holde hode klart. Men ta tiden til hjelp, og hvis du er den som oppfører deg fornuftig så vinner du mye på det i det lange løp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå