Gå til innhold

Testet positivt i dag!! Hurra!


En til!

Anbefalte innlegg

Som jeg skrev i et innlegg på "1. trimester" er jeg usikker på termindato... Noen som vet hva som er sikrest - beregne u fra første dag i siste mens (for meg et definisjonsspørsmål) eller eggløsningdag (tok sikker EL-test forrige gang). Uansett - gleder meg veldig!! Håper vi alle kan følge hverandre her frem til desember!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse!!! Jeg beregner ut i fra første dag i sist mens.... Kjempe spennende!!

 

masse lykke til...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse og lykke til i svangerskapet !

Hvis du vet når du hadde el, så kan du jo si det til legen. Hvis man har veldig lange eller korte sykluser så kan det være bedre å regne fra enn siste mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Har egentlig samme "problem" som deg.

Har sen eggløsning (dag 19) og kort tid mellom eggløsning og mens. Synes det gir et mer riktig resultat når jeg regner fra eggløsning.

(bruker den beregningen som ligger inne på Babyverden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg og. Tror ikke jeg ville testet positivt om ikke det var EL-utgangspunktet som var riktig... Men vet jo aldri. Første gang for meg dette, så er grønn på alle områder. :-) Første for deg óg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette blir vårt første svært etterlengtede barn!

Har forsøkt i 2 år og 9 måneder og vært gjennom utredning for barnløshet. Skulle søke om prøverør i april vi, men så tok jeg lap. i januar og vipps så satt den av seg selv.

 

Hvor lenge prøvde dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare prøvd siden januar, så er veldig heldig som har fått match så snart. Gratulerer så mye til dere, kan tenke meg lykken var stor da du tok testen og den var positiv! :-) Gleder meg til å bli bedre kjent med deg og de andre de neste månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...