Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Noen som har noen gode pusteteknikker å låne bort...
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Husker da jeg fikk nr en så sa hun bare pust med magen og det syns jeg hjalp... Var kanskje ikke så mye til hjelp men...
Lone35 =0) Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Øv deg på å puste dypt inn igjennom nesen og sakte ut igjennom munnen.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg gikk litt på yoga-trening. Der har de gode pusteteknikker. Jeg brukte disse da jeg født for 15 dager siden. Puster sakte inn gjennom nesen, og ut igjen gjennom nesen. Innpust og utpust varer like lenge. Lag litt lyd på det også. Nesten som du snorker, trekk pusten dypt.. Håper du forstår hva jeg mener..
pipp 07.05.07 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 For meg hjalp et masse å trekke dype pust både inn og ut gjennom munnen.. bare man kjente etter at man faktisk pustet "helt ned i magen". klarte meg fint med det store deler av fødselen.. Lykke til!!
apollo71 - har fått gutt Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Jeg klarte å puste meg gjennom riene ved å konsentrere meg om fingrene mine. Så lenge jeg klarte å la være å knyte fingrene så var kroppen avslappet. Det gav meg noe å fokusere på. Dette skal jeg prøve igjen ved neste fødsel som forhåpentligvis ikke er så veldig langt unna :-)
Fire småtroll Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Jeg syntes det var mye lettere å puste og slappe av i bekkenet når jeg sto oppreist enn når jeg la meg ned, så jeg sto oppe helt til pressriene kom.. Og gjennom riene telte jeg sakte, pustet og telte, i den tellerytmen jeg da kom inn i visste jeg at det ble på sitt vondeste på ca 6 og at smerten og riene dabbet av mot 12. Det gjorde at jeg aldri mistet motet, og at jeg husket å puste...
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Da jeg kom til føden fikk jeg beskjed av jordmor om å pusye inn gjennom nesa og ut gjennom munnen.. Dette for å unngå å bli svimmel sa hun...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå