Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Er det noen som har prøvd å føde i vann? Er dette å anbefale eller er det best å ikke ligge i vann? Det er vel sikkert litt individulet, men har begynt å tenke på hva jeg vil ha.
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg lå i vannet i åpningstiden. La meg ned da jeg hadde 6cm, og gikk utav da jeg hadde full åpning. Var kjempegodt! Deilig med varmt vann som smertelindring, og kjenne kroppen som vektløs når riene stod på. Anbefales!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Søsteren min gjorde det med sin siste for 3 uker siden. Hun synes ikke det var noe bedre, mye av grunnen var at det ikke var noe støtte i badekaret. Badekar er som kjent ikke så veldig myke, og det var ikke hodestøtte eller noen ting, så hun synes det var bedre med seng av den grunn. Men det lindret bra med vann da sa hun, bare det at det var så ubehagelig når alt ble så hardt rundt henne
filijokus *fødeklar* Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Kan alle føde i vann? Jeg skal føde på Ullevål avdeling B. Er det mulighet for å sitte i vann under åpningstiden hvor enn man føder? eller gjelder det bare ABC på Ullevål??
gledeseg:) Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Dytter denne jeg, da jeg lurer på det samme og skal på Ullevål føde B=)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Ikke alle steder man kan føde i vann nei. Vet man kan det på Levanger, men på St.Olavs feks kan man ikke det. Der kan man kun sitte i badekar under åpningsfasen.. Står sikkert noe om det på siden om Ullevål under fødested i menyen til venstre her
tina 79:) Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Denne linken forteller om smertelindringsalternativene på Ullevål: http://www.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=575&I=9810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå