Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 stav ?? Har aldri sett det før , jeg (ikke hørt om det eller for så vidt)
Joikaboll@ Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Vi skal ha 3 brudesvenner men det blir uten stav, dem kommer jo til å slå hveandre gule og blå før vi kommer oss ut av kirka.... Men om dem må ha, det kan jeg aldri tenke meg.
sussa4 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hehe... Ser for meg fullt slagsmål Huff da Vi skal bare ha en brudesvenn så det ville nok ikke blitt noe problem hos oss , men han skal derimot "passe" på og leie lillesøsteren sin på 2 år og jeg vil nesten se for meg at det kan bli litt mye for ham å holde styr på både henne og en stav likssom
Irmelinn m/spire Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Det var veldig vanlig for 20 år siden. Min brudesvenn skal ha det. Han er 6 år og veldig rolig så den oppgaven klarer han fint:) Skal ha 3 brudepiker og 2 av de skal ha kurv og den siste skal bære en ringpute så da vil jeg at han også skal ha noe.
Hjertefamilien Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Stav..? Det har jeg faktisk aldri hørt om.. Hvilken funskjon/symbolikk har den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå