Gå til innhold

"Støl" over navlen...Hva er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg er liksom øm på magen, tror det er i huden, og det er ca fem-ti cm opp fra navlen på høyre side. Det kjennes ganske likt et blåmerke, men det er ikke noe blåmerke der.

Noen som har følt noe lignende og kansje kan svare meg på hva det kan være..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke akkurat hva du mener, men jeg har støtt småsmerter her og der på magen, og bekymrer meg ikke. Tenk på alt som skjer der inne akkurat nå. Magemusklene blir presset til sides og alt strekkes noe voldsomt. Ikke merkelig om du skal få litt vondt og være øm her og der... :)

Skrevet

Ja, det er litt vanskelig å forklare. Tenker på at magemuskler og alt innvendig flytter på seg, så der er sikkert ikke noe.

kansje tuppa har sparket meg hardt i natt også uten at jeg har merket det..:-)

Skrevet

Jeg har akkurat det samme som deg filijokus - på samme plass også. Spurte legen om dette,men han sa at det var ingen ting å bekymre seg over (fikk selvfølgelig ikke svar på HVA det var,men...)

Skrevet

Heisann jenter.

Jeg har veldig vondt øverst i magen, det svir og blir verre utover dagen. Vet ikke noe om det er det som feiler dere, men hos meg er det magesekken som ligger i klem. Det fører også til mye halsbrann.... Sånn er det her i allefall. Veldig vanlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...