Gjest Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 var på kontroll for 2 uker siden og da mente legen at hode var så godt som festet i bekkenet.. hun låg med beina mot min høyre side og har bare sparket der de siste ukene.. men nå i kveld merker eg spark litt midt på magen oppe med ribbeina og litt over på venstre side.. kan hun ha snudd seg?? eller er det plass inni der til at hun kan strekke seg og sparke litt på venstre siden selv om hun ligger med beina andre veien?? hehe... er 38+3
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Hun kan jo snu på selve kroppen fordi om hun ikke flytter hodet. Det gjør i allefall min noen ganger. Ligger stort sett med ryggen mot høyre og føtter og hender til venstre, men kjenner noen ganger at føttene sparker rett frem. De er veldig myke vettu
Gjest Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 hehe.. ja må være rene slangemennesket da.. er nå bra en av oss e sprek.. hehe.. min form er heller dårlig
Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Når hodet til babyen har festet seg kan den ikke snu seg rundt, dvs vende rompa ned i stedenfor hodet. Ellers er babyen veldig bevegelig inne i livmoren. Hodet kan vris fra side til side, og dermed kan bena og armene skifte side de sparker på.. Under fødselen så "skrus babyen ut som en kork" i følge jordmor, og derfor sitter hodet fast, men er likevel bevegelig.
**My little Miss drama and I** Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Lurte på akkurat det samme faktisk... men de kan nokk snu kroppen ja.. vi er kommet ca like langt såe... Fikk å beskjed om at hodet var festet.. får vite sikkert i mårn når jeg skal til jordmor da, men her snur hun seg og sparker som bare det.. veldig vondt da ,men ikke lenge igjenn:-) har akkurat det samme hun har sparket som regel i h side ,men de siste dagene har det vært rett oppe og litt på v side:-).. hehe har en liten turbo turner i magen;-P
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Hihi, ja det er sant. Jeg er i allefall ikke noe slangemenneske for tiden, klarer knapt å ta på sokker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå