Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hvor gammel var babyen da den begynte å overnatte hos far? Babyen min er 6 mnd.Burde jeg ha dårlig samvittighet om hun er hos han fra Torsdag til Søndag? Kjenner hun meg igjen etter helgen da?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 jeg for min del hadde syns det var altfor lenge men...du må jo kjenne på det selv! det er du som vet best i forhold til ditt barn veit du!Og han er jo faren like mye som du er moren og:-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hun vil nok helt sikkert kjenne deg igjen. Det som er den største faren er vel at hun kan tro at hun aldri får se deg igjen. Det skal vel ikke så mye fantasi til for å skjønne hvor traumatisk det vil være for en liten baby. Men hvis det er snakk om en baby som kjenner pappan sin like godt som mamman vil det jo ikke være så farlig da. Men synes det var litt vel lenge for en så liten baby uansett. -Og det har ingenting med å gjøre pappan mindre verdt enn mamman å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hun har hatt oss begge hver dag frem til nå nylig,så hun kjenner han like godt.
Angelas_Baby Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Nå er ikke jeg alene-mor altså, men tviler på at ungena babyen din ikke kjenner deg igjen etter 3 netter borte! Da min første var 3-4mnd ble jeg syk, og måtte ligge på sykehuset i en uke, da så jeg ikke babyen min.... Han kjente meg igjen da jeg kom hjem igjen! Og tenk på alle foreldre som er på kurs o.l i en helg, ungene kjenner jo foreldrene igjen Og det er jo mange pappaer som pendler og har babyer de kun ser i helgene! ....Tror egentlig du får det værre en ungen, det er jo litt fælt å være så lenge borte fra babyen din, hvertfall i begynnelsen! men det går sikkert kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå