mamma`n til Isac Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 hvor ofte har dere kynnere? har hatt flere kynnere i timen nå i kveld. 4 nå på en time og en del før det også.Pluss at det kom noen stikkninger i underlivet oppi der..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Har til tider kynnere hver 5 min. Kommer litt an på om jeg er sliten eller ikke.
Mia_I Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 For et par uker sien hadde jeg kynnere hele tiden. Bare jeg reiste meg fra stolen, kom det en. Ble sykmeldt i 14 dager, og nå går det mye bedre - har kankje 15 om dagen. det kan jeg leve med :-) Så - det hjalp å ta det mer med ro!
mamma`n til Isac Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 har vært sykmeldt siden november og har hatt mye kynnere hele tiden, men ikke sånn flere i timen, har bare slappet av i hele dag også hehe.. det er underlig alt som skjer med oss..
Mia_I Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Ja, eer merklig å følge med på disse endringene. Skulle gjerne overlatt stor mage, halsbrann og kynnere til mannen noen uker og få litt "fri", men det blir jo vanskelig...
mamma`n til Isac Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 hehe ja det hadde ikke vært dumt det men de er flinke de å da som tåler klaginga vår
Mia_I Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jepp, og i dag har han gjlort reint hele huset mens jeg slappa av med ei bok, hurra :-)
mamma`n til Isac Skrevet 9. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2007 ja det er ikke dumt det, ganske herlig og bare se på ting blir gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå