septembergutt Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Lillemann har begynt å få brødskive, bittesmå biter brød uten skorpe, med leverpostei - og han ELSKER det!! Gaper som en trost og suger i seg bitene med stor nytelse......hihi. Men jeg lurer på; bør man ha smør på skivene og hvilke pålegg er det greit å gi, og har det noe å si om det er litt hele korn i brødet?
komplett familie Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 jeg ville ikke gitt hele korn - tenk om det setter seg fast! leverpostei er en slager prim en annen.... jeg har litt smør på , men vet ikke om det er nødvendig!
Kuredu Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Har hørt at man skal ha litt smør på skivene. Jeg gir prim, leverpostei, smøreost, kaviar foreløpig. Makrell kommer vel på menyen etterhvert. Ellers alt som kan smøres på er jo greit hittil. Jeg kvier meg litt for å gi henne brød med korn, kjøper heller brød uten. Men hun klarer fint å få det i seg for det altså - suger og smatter hver bit - artig å se på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå