Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Leste et innlegg om en som lurte på om det var for sendt å begynne med 8 mnd..er det ikke da de har begynt å være overalt? tulla på 6 mnd ligger på matten sin, flytter seg litt, men ikke mye. ser ikke behov for noe grind enda iallefall.. Når begynner dere med det?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Vi bruker leke grind allerede vi å tuppa er to mnd! hun sover der og. men når vi leker oss på magen så tar vi henne ut, slik at hun ser oss.... Tanta mi sa at det var lurt å begynne ganske tidlig slik at de var vant til det! kan jo hende de blir redde eller noe..
storebror og lillesøster Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Ville begynt nå. før hun er altfor mobil... Prøvde først da tulla mi var 8 mnd, hun ålte seg da rundt der hun ville, og var vant med stor boltreplass. Er derfor håpløst og sette henne i lekegrinda nå. Hun illskriker!
emilie og thea sin mamma Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hei.Vi har kjøpt lekegrind til vår minste datter på 3mnd oghar brukt den 1mnd allerede.Men den går an å ha bunnen ganske høyt oppe nå i begynnelsen.Men vi bruker den for at eldste datter er bare 2 år,og over alt,med lite kontoll over hver hender og føtter går hen...Og det funker kjmpebra,har musikk uroe over. Det lønner seg og venne di på lekegrind tilig,eller blir det fort for sent.Prøvde i 6mnd alder med hu eldste,da var det for sent.Da åla hun seg rundt og ville ikke ligge i den.Føler seg vell litt innestengt når en ikke er vant... men men,barn er forskjellig!!
candyland Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 vi begynte når han var 2-3 mnd, omtent samtidig som han begynte å virkelig trives for seg selv på gulvet. er fortsatt roli oppi der, er jo en lekeplass. nå har han begynt å krabbe for fullt, men trives fortsatt i grinda, regner med det er fordi vi begynte så tidli:)
kaja 73 Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 så fort som mulig kjempefint og venne seg til lekegrind .....et sted hvor det er masse leker og mye fargerikt og se på kanskje en uro med musikk over ...vi har uro kun over grinda..ikke sengen
MammaDilla Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jeg har en reiseseng som jeg bruker til lekegrind. Har hatt den hele tiden. Har en svær hund på 50 kg som jeg ikke vil at skal løpe ned bebissen Men han synes det er kjekt oppi der. Har hengt en rangle over den, og den var interessant allerede fra han var 5 uker gammel. Er like greit å bare vende dem til lekegrinden først som sist
Gjest Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 Brukte den fra dag èn! Der lå hun og tittet på uroen sin og kunne ligge trygt og godt fra kattene.. og hun kunne fint ligge i stua og alle kunne se på! Beste jeg noensinne har gjort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå