Gå til innhold

kjøpe utstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia.

syns dere det er tidlig å kjøpe vogn, bilstol, stellebord etc når man er 19 uker? vi skal på ul da, og bor i en mindre by så vi tenkte å kjøpe litt da når først vi skulle kjøre å på ul... men noen syns jo d e så tidlig, men gleder meg så;) vi har plass til å oppbevare det også:)

når begynte dere å handle?

har termin i sep og tvile på jeg orker å gå høygravid i sommer å kjøpe utstyr...men e jo også redd for at noe skal gågalt.......

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi er nå i uke 22 har kjøpt litt... kjøper når ting er på salg vi... men ventet til etter UL ;)

Skrevet

Har ikke kjøpt noe ennå jeg,er 27+1 i dag.men d er slik mann føler for mener jeg,har du lyst å kjøpe så syns jeg du skal gjøre d.. er jo veldig koselig å kjøpe ting da:)

skal vente til mai-juni jeg tror jeg,for da blir d ikke så lang ventetid:)

Skrevet

Er i uke 22 og har kjøpt barnesete til bil, men det var fordi jeg kjøpte det av noen kjente for en billig penge. Har bestemt meg for vogn, men vil vente litt pga av garantien. Har kjøpt et par bodyer da :-)

Men det er jo ikke noe i veien for å kjøpe saker og ting etterhvert. Bedre å fordele kostnadene enn å ta alt samtidig.

Skrevet

ikke kjøpt noe enda jeg...men blir vel noen bodyer i en viss farge etter ul tenker jeg:o)ellers er alt vi skal ha bag til quinnyvogna og en bilstol,så stresser ikke så veldig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...