Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Hei, det stresser meg at jeg bare har 4 mnd igjen av permisjonene. Noen som har planlagt lenger permisjon? Hvordan har dette ordnet seg for dere i forhold til arbeidsgiver og ble de sure?
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 jeg har tenkt til å ta lengre permisjon for å være hjemme med lillegutt... Skal faktisk skrive oppsigelsen til jobben i morgen. Jeg tror han kommer til å bli lettet for han måtte ansette en ny en der når jeg gikk ut i permisjon=)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hvorfor sier du opp? Du har krav på lenger permisjon.
Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Jeg har og bare noen mnd igjen.. Gruer meg.. Skulle helst vært hjemme med goingen min til over nyttår igjen, men det går dessverre ikke økonomisk...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Hvis man tar ut lenger permisjon så er vel den ulønnet??
minas'81&lillegull;) Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jeg skal også ha lengre permisjon. Syns jenta mi er for lita til å være vekke fra mamma og pappa hele dagen 5 dager i uka når hun er knapt et år. Hvor mye lengre permisjon skal dere andre ha?
melkis Skrevet 9. april 2007 #8 Skrevet 9. april 2007 Skal ha et halvt år lengre permisjon, ordna seg fint det for hun som er vikar for meg skal forsette til jeg kommer tilbake. De har ikke "lov" til å bli sure for det er en rett du har, ulønna permisjon.
yasmina Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 jeg forlenger ikke permisjonen min da jeg ikke har noen jobb å gå tilbake til ( vi flytter også ), men skal være hjemme iallefall to år til. Nå er mini 10 mnd.
Nicita73 Skrevet 10. april 2007 #10 Skrevet 10. april 2007 Jeg har sagt opp jobben min, skal prøve å finne meg en jobb litt nærmere hjemmet. Skulle gjerne gått hjemme med lillegutt lenge, men det har vi dessverre ikke råd til, så det blir til han er litt over året.
Gjest Skrevet 10. april 2007 #11 Skrevet 10. april 2007 Jeg har foreløpig tatt permisjon uten lønn i 6 mnd. Får vi ikke barnehageplass i august, må jeg ta 6 mnd. til. Har vi enda ikke fått barnehageplass så må jeg høre med jobben om hva jeg gjør, om jeg eventuelt må si opp jobben. Håper jeg slipper det, men må jeg så må jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #12 Skrevet 10. april 2007 Vi har satt opp budsjett og funnet ut at det går greit om jeg er hjemme et år til Gleder meg virkelig til å kunne ha et år til hjemme sammen med mine små, men gruer meg til å si det til arbeidsgiver. Håper bare de ikke blir så altfor sue, for sure det vet jeg at de blir...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #13 Skrevet 10. april 2007 Skal være hjemme et år ekstra, søkte barnehage om permisjon og det gikk greit .
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #14 Skrevet 10. april 2007 jeg skal vel jobbe de 6 ukene far tar ut perm. så tar jeg ut ferier min og gidder ikke jobbe før etter jul igjenn. han er 1 år i oktober.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Jeg har lenge ønsket å bytte yrke.. er selger i dag og det stresset orker jeg ikke med en liten en.. i tilleg vil jeg være hjemme lenger med mini.. Så jeg skal si opp jobben og finne meg en deltidsjobb i stedet.. i helger og noen kvelder,men ikke mer enn 60% stilling;) MÅ jo se pappan litt også:=)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 sønnen vår blir 1 år nå i april, men jeg skal være hjemme til barnehagestart i august. Deilig. Blir ikke rik av det, men men - får bare prioritere. Synes det er deilig å være hjemme med han nå, nå som han skal lære å gå og utforske enda mer - og spesielt når vi kan være masse ute i sommer og kose oss. Har jo krav på lengre permisjon, og de var forberedt på det på jobben siden det er vanskelig å få barnehage nå i april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå