Gå til innhold

symfysemål i uke 38-40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres mål? Vet noen hva som er vanlig ved termin og hvor mye det egentlig sier om størrelsen på baby?

Jeg har 35 i uke 39.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var til JM i dag og hadde symfysemål på 33, er 38+5 uker.

Skrevet

Hei..

Er i uke 38, men i uke 37 var jeg på 36 i mål..

Tror ikke denne målingen har noe å si på størrelsen på babyene, men er ment som en pekepinn for å se at babyene vokser tilfredsstillende.. For jeg fikk tidlig vite at min prins blir liten, men siden magen er gigantsik kan det hende dette skyldes stor morkake og mye forstervann.. Aner ikke jeg..

Skrevet

Stemmer nok det ja. JM sa at det ikke indikerer noe på babystørrelse. Mange faktorer som påvirker SF-målet: som hvordan babyen ligger, mengde fostervann og hvordan du bærer barnet. Jeg har fått beskjed om at jeg får en normalt stor baby (hva nå enn det er....).

Skrevet

Jeg har vært hos legen i dag, er i uke 40+2 og mitt symfysemål er 36... Legen min sa at det ikke var noen bitteliten baby der inne, men at han veide ca 4 kg.. vet også at magen min sitter høyt og at jeg har mye fostervann:)

Skrevet

Var i dag 38+4 var 35.... på vekst ul var det en gj.snitts baby?! hva enn dvs..;-P

Skrevet

Har akkurat vært hos jordmor er i uke 38+2 og var 33.5.Venter et sundt og rundt nurk over gjennomsnittet,og gleder meg enormt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...