Gå til innhold

Vel overstått påske:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi hjemme etter en påske på sørlandet.

Dyreparken, turer med pølsegrilling, spill, bøker og god mat.

Og myyye familie, men jøss koselig det, men godt å være hjemme igjen nå...

Kjenner at jeg, etter å ha lest en del tråder her;.), har lys til å samle til vennelnsj i helge..

ja, det tror jeg jammen jeg må gjøre:-)

 

Kos med påske hos svigers, men en liten uke er i grunnen nok...

 

Håper dere alle har hat fine dager med store og små.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke man skal tyne forholdet til svigers noe særlig lengre.....

Så fint at dere har kost dere, på sørlandet var det vel full vår?

Skrevet

Velkommen tilbake. Kjenner følelsen av at masse familie er både koselig og slitsomt :-D

Skrevet

Borte bra, men hjemme best ;-) Egentlig et veldig godt ordtak det.

 

Vi har fått med oss både fjellheimen med ski, pulk og strålende sol og masse sol, vind og sjøluft her nede i lavlandet med flere herlige vennemiddager. Eneste jeg ikke har fått gjort er å ta turen innom det nye kontoret mitt for å komme litt i orden... Hadde så gode tanker om at en rolig dag på kontoret var en kjempeide før påsken startet - men jaggu var det deilig å ha helt fri også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...