Tiggywinkle Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Da er vi hjemme etter en påske på sørlandet. Dyreparken, turer med pølsegrilling, spill, bøker og god mat. Og myyye familie, men jøss koselig det, men godt å være hjemme igjen nå... Kjenner at jeg, etter å ha lest en del tråder her;.), har lys til å samle til vennelnsj i helge.. ja, det tror jeg jammen jeg må gjøre:-) Kos med påske hos svigers, men en liten uke er i grunnen nok... Håper dere alle har hat fine dager med store og små.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Tror ikke man skal tyne forholdet til svigers noe særlig lengre..... Så fint at dere har kost dere, på sørlandet var det vel full vår?
Maud Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Velkommen tilbake. Kjenner følelsen av at masse familie er både koselig og slitsomt :-D
Gummelillan Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Borte bra, men hjemme best ;-) Egentlig et veldig godt ordtak det. Vi har fått med oss både fjellheimen med ski, pulk og strålende sol og masse sol, vind og sjøluft her nede i lavlandet med flere herlige vennemiddager. Eneste jeg ikke har fått gjort er å ta turen innom det nye kontoret mitt for å komme litt i orden... Hadde så gode tanker om at en rolig dag på kontoret var en kjempeide før påsken startet - men jaggu var det deilig å ha helt fri også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå